Lovely

Jeg får ikke sagt hvor hyggelig det er å ha besøk av lille Bella, hunden er virkelig menneskets beste venn. Hun får aldri lov å reise hjem! Når man har hund så må man ut og gå tur, og jeg tror nok jeg trengte det lille pushet til å komme meg ut i naturen. Det er så forfriskende å være ute. Siden onsdag har vi gått 2-3 turer med henne hver dag, og det føles så godt. Jeg har til og med fått gangsperre (?) Wuhu!! Igår hadde vi rolig kveld, og gikk kveldstur. Det var så deilig, kan ikke beskrives. Bukse H&M / Sko Nike / Jakke G-sport. Og lille voffsen er strålende fornøyd, og hopper rundt om i gresset. Søta. Idag våknet vi opp til strålende sol! Jippi jippi, har vært og gått nok en tur – og nå skal vi pakke sammen litt ting og dra opp til svigers. De har så herlig uteplass, så der kan både vi og hunden kose oss. Så blir det nok grilling senere idag. Og kanskje litt jaquzzi? Planen min er hvertfall og få litt underlag til Italia turen. Men først, skal jeg lage meg en deilig smootie! Dere kan få oppskriften senere om dere vil. -Hva skal dere idag?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg