Lovelovelove

HEI!! ♥ Dumpet akkurat ned i sofaen. Middagen står i ovnen og jeg er ferdig med dagens plukk hos AMFI Moa. Har igjen halvparten til imorgen. Når man går rundt i butikker og plukker blir jo man litt fristet selv også da, det skal jeg ikke legge skjul på. Så da jeg var innom Modo hos venninnen min Oda, ble det to nye herligheter til høstgarderoben. Smålykkeligegleder i hverdagen ♥ Modo hadde heldigvis igjen av ACNE skjerfet i burgunder som jeg har letet Oslo rundt etter, hurra!! I tillegg til verdens søteste lille lommebok fra Marc By Marc Jacobs. I am in love. Og her er dagens antrekk : Jakke & Skjørt BIK BOK / Topp Zara / Veske Cubus / Sko Din Sko Resten av kvelden her i hus skal gå til jobb, jobb og atter jobb. Så mye og ta igjen etter at jeg har vært på Moa og jobbet idag, baaah .. Men litt koselig å sitte inne i ruskeværet også, da. Jeg har forresten kåret to vinnere av Dorco Shai konkurransen, gratulerer til June & Elin. Dere har fått mail. Angående vinneren av de 10.000,- så holder vi på og trekke en vinner nå. SPENNENDE! IIIK. Nyt kvelden.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg