Love that Levi’s

Hei dere, god søndag!

Tusen takk for alle fine, varme kommentarer på forrige innlegget mitt. Det betyr mye at dere er så skjønne som dere er, virkelig. Skal få svart hver og en av dere på kommentarene etterhvert! Tok meg en liten pust i bakken igår, derfor ingen oppdatering. Nå starter en ny hverdag! Er nettopp kommet hjem fra en helt MAGISK tur til Barcelona med verdens beste venner, jeg er virkelig heldig som har så fine mennesker i livet mitt. Sommeren har vært fantastisk tross bruddet, har reist mye, vært med venner, opplevd og kost meg. Men nå kjenner jeg at hverdagsrutinene er savnet! Gleder meg til og komme i gang med jobb, trening og det som hører til nå.

Her kommer noen antrekksbilder fra fineBarca! Noe så enkelt som en dongeriskjørt, kombinert med joggesko og Levi’s skjorte. Flere bilder samt til nye Barcelona tips kommer.

Processed with VSCO with a5 preset13978346_10157766200220355_59232590_o-2Processed with VSCO with a5 preset13950555_10157766712400355_1609075285_oSko Superga – Skjørt Bik Bok – Tshirt Levi´s – Briller Prada – Veske Chanel

Nå skal jeg lage hjemmelaget pizza til Levi og Gard kommer hjem fra Geilo. Jeg savner hun der lille hårballen så mye at jeg holder på å sprekke! Gjett om hun skal lalle i sengen inntil mammaen sin i natt!

God klem!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg