Love & Happiness

Åh, dere! Jeg gleder meg sånn til å dele dette med dere ♥ Klarernestenikkeskrivefortnokpåtastaturet. Først, vil jeg bare si tusen takk for så mange gode tips til interiørblogger/apper og alt dere har kommet med, dere er så gode. Jeg var jo litt hemmelighetsfull her om dagen.. Men nå kan jeg fortelle dere at vi har kjøpt oss leilighet sammen! Og jeg er så lykkelig ♥ Vi har jo kjent hverandre veldig lenge nå, og egentlig vært som kjærester nesten hele veien, så det føles veldig riktig og veldig fornuftig ikke minst. Man vil jo bo sammen når man er kjærester! Og i tillegg er det på tide å slutte og kaste penger ut vinduet på og betale til andre, det er ikke akkurat billig å leie på Tjuvholmen heller, så jeg er SUPERhappy for denne avgjørelsen. Vi var på visning for 2 uker siden, og har brukt god til på å tenke oss nøye om.. Og plutselig kom det inn ett bud fra noen andre igår – og da innså vi hvor lyst vi hadde på den. Så da var det bare å slå til – og nå er den VÅR! Vi har kjøpt på Aker Brygge (2 min å gå fra her jeg bor idag) og leiligheten ligger i 6 etg. Alt i leiligheten skal rives og vi skal pusse opp ALT på nytt. Vi har så mange planer og det kommer til å bli en helt fantastisk nydelig leilighet – og jeg gleder meg masse til å dele oppussing/interiør og innredning med dere her på bloggen. Vi har en 16 kvm terrasse, og store vindu i hele stuen – masse godt potensiale i leiligheten, og perfekt for to personer. Her skal vi rive veggene på kjøkkenet, slik vi får en åpen løsning. Tanken er å ha kjøkken med kjøkkenøy i midten hvor stekeplatene skal være, slik vi kan lage mat mens vi ser utover i stuen, utrolig sosialt og veldig kult! Gulvene skal være lysegrå og veggene kritthvite – så det kommer til å bli en lys og åpen leilighet. Gleder meg ihjel til å ta over og begynne rivingen 1 september ♥ Leiligheten er jo veldig utidsmessig nå da, mtp både interiør, farger og møbler – så det skal bli gøy å vise dere før og ettebilder etterhvert. Veggen bak den grønnesofaen på den hvite veggen skal bort, så det kommer til å bli mye større og mer åpent. Terrasse, utsikt og nærområde : Gleder meg til å dele dette nye kapittelet med dere, og vi gleder oss ihjel til å bli samboere ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg