Love @ Cecilie Melli

Uten navn-7Cecilie Melli er en av de skjønneste damene jeg vet om, så positiv og lyser opp hvert et rom hun er i. Ekstra stas synes jeg det er og komme i butikken hennes i sidegaten til Karl Johan. Ikke bare fordi de har fantastiske kjoler der i alle fasonger, mønstre og farger, eller nydelige accessories, men fordi atmosfæren der er så herlig. De som jobber der er så behjelpelige og hyggelige. Og Cecilie selv da, stjerna ♥

Uten navn-8Uten navn-9Henriette gifter seg i september, så planen er at jeg skal ha på en kjole designet av Cecilie Melli selv, gleder meg! Var og prøvde her om dagen, alt for mye fint å velge i jo, såå vanskelig å bestemme seg. Jeg og Henriette skal innom en dag når det nærmer seg, jeg synes hun skal få ta den endelige avgjørelsen på hvilken kjole jeg bør velge. Gleder meg sånn til å være forlover for første gang ♥

Uten navn-10Her er mine fire favoritter :

Desktop5Alle i nydelige, duse farger, men likevel ikke for lyse for bryllup synes jeg. Nummer to ser hvitere ut enn den er i virkeligheten. Alle er superfine! Jeg og Henriette har i utgangspunktet snakket om en mintgrønn farge, men vi får se hva hun/vi ender på.. 🙂 Hvilken liker dere best?

Selv synes jeg det var supervanskelig å velge, men jeg falt jeg for denne til slutt, synes det var noe ekstra spesielt med den ♥

Uten navn-14Var ikke den fin? I tillegg til selskapskjoler, har de også brudekjoler i butikken om noen skulle lure. Kjoler kan dere titte på her om dere ønsker.

Til alle selskapskjoler vil man jo gjerne sette prikken over i’en med accessories til. Jeg synes rosegull passet aller best til rosafargen i kjolen, og valgte å style kjolen med disse accessoriene.

Uten navn-15Uten navn-11Uten navn-12Rosegull og diamanter er en utrolig fin og delikat kombinasjon synes jeg!

Alle accessories fra Cecilie Melli kan du finne her, i tillegg til i butikk. De har også veldig mange coole accessories som også passer fint til hverdags! Som feks den rosegull ringen og øredobbene som jeg hadde på meg i Ibiza.. Love it.

Anbefaler virkelig en tur innom butikken som ligger i sidegaten til Karl Johan, Nedre Slottsgate 15. Så hyggelig, og utrolig god service. Her finner man noe for enhver smak ♥

Uten navn-17Smil smil Lene ♥

25 kommentarer
    1. Du er vakker i alt, men synes kanskje en heldekkende paliettkjole kan bli litt for mye som forlover. Men vakker var den :)) Det blir spennende og se hva venninnen din velger, hun har jo en veldig klassisk stil ut fra bildene vi har sett av henne her så ville ikke forventet meg en helt slik kjole fra henne. Synes kanskje den 4. kjole var mest “brudepike”, av de du viser. Liker uansett at du vektlegger hennes ønske mest :)) Klem

    2. Hei til solstrålen 😀 Alle kjolene var veldig pene! Jeg likte faktisk best nr 1 og nr 4. Jeg blir fort veldig redd for at kjolen skal “stjele” oppmerksomheten fra den vakre bruden, så syns derfor det er litt skummelt å velge en kjole som kan minne litt for mye om en brudekjole, om du skjønner hva jeg mener. hehe. Men du kledde veldig godt alle tre må jeg si! Gleder meg til å høre hva du/dere går for 😀 Ha en strålende mandag, vakre gode Lene <3 Klem <3

    3. Lurt av deg at bruden får det siste ordet. Du ser flott ut i kjolene, men selv ville vel ikke valgt en såpass lys og samtidig brudete kjole av respekt for bruden, verken som gjest eller som forlover. Skulle ikke tatt en ekstra titt lå den blå kjolen til venstre på det nederste bildet? Den hadde du også sett flott ut i 🙂

    4. En skal helst unngå lyse farger i et bryllup, spesielt om kjolen i seg selv er ekstremt flott. Som i dette tilfelle. Som forlover synes jeg det er ganske egoistisk om du velger en av disse kjolene. Jeg ville i alle fall forhørt meg med bruden på forhånd, for disse kjolene “stjeler” oppmerksomheten. Alle sammen!Nr 1 er favoritten, men igjen – jeg synes du IKKE skal gå med noen av disse i bryllupet.

    5. Nydelig kjole! :)Er også enig i de andre kommentarene her om at du burde kanskje velge noe med ltt mer farge.Er en grunn til at de fleste “bridesmaids” i USA klager over kjolen som bruden har valgt til dem, bruden vil nemlig ikke at noen andre skal stjele oppmerksomheten.Hadde det vært mitt bryllup hadde jeg blitt forbanna om noen forloveren min kom i en slik kjole, hehe 🙂

    6. Har aldri lagt igjen en kommentar her før… men her føler jeg for å engasjere meg litt. Veldig fine kjoler, alle 4. Men den kjolen du har “valgt” er ALT for dominerende som forlover, den er veldig fin, men stjeler for masse oppmerksomhet fra bruden. Håper for din del at du går for en annen kjole 🙂 den nr 4 er vel den eneste som passer til forlover/ brudepike kjole!! nøytral og fin 🙂 lykke til med valget!

    7. og ikke minst, at forlover har en kjole som kosten 18 tusen kr er drøyt – selv om det er sponset. Forlover kjole som e dyrere enn de fleste brudekjoler… noe å tenke på 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg