Love at first sight

Nå skal jeg fortelle dere historien om hvordan mitt 6,5 års lange forhold startet.. Det var sommeren 2004, og jeg hadde fått mitt første seriøse jobb. Jeg var ikledd min flotte Big Bite drakt, da vi fikk øye på hverandre for første gang. Åh, jeg husker den følelsen. Nyskjerrig, og litt sånn små betatt. Men alt for pysete til å ta kontakt. Jeg fikk vite av sjefen min etter noen dager, at noen hadde ringt henne for å finne ut hvem jeg var, og om det var mulighet for å få nummeret mitt. Noe hun ikke gav ut. Man kan jo aldri vite. Men i senere tid, viste det seg at det var Rolf Ivar som hadde ringt! Uansett, det var under båtfestivalen vi møttes på ordentlig, vi hadde jo sett hverandre, men aldri tatt kontakt. Rolf Ivar er medeier i firmaet som driver båtfestivalen, og er vaktsjef. En kveld jeg var ute med veninnene mine, fant jeg ut at jeg skulle gå en tur til festivalplassen, for å se om jeg så han. Heldigvis, hadde han nattevakt den natten, og jeg kjente søskenbarnet hans fra før, så jeg snek meg inn i teltet sammen med de. Det var første gang vi snakket sammen.  Jeg er glad jeg tok det steget. Etter det var det dating hver eneste dag, i flere uker etterpå. Vi hang sammen hele døgnet, og visste nok begge at det kom til å utvikle seg til noe seriøst. Jeg var likevel livredd for å binde meg, i og med at jeg bare var 17 år. Men Rolf Ivar gav ikke opp. “Kan vi bli sammen nå?” Var spørsmålet som gjentok seg opptil flere ganger daglig. Han fikk, nei… Nei… og nei.. Gang på gang, stakkaren.. Men gav seg likevel ikke. Jeg var jo oppover ørene forelsket, men hadde aldri vært i ett forhold før, så jeg var nok litt redd for å ta steget til det helt seriøse.. En kveld bestemte jeg meg for at det ikke kunne skade å prøve. Så jeg sa at det var greit at vi kunne bli sammen. Rolf Ivar i lykkerus! Men, så fikk jeg litt panikk, og måtte nok skuffe han med “Nei – jeg kan ikke likevel…!” Ja, sånn holdt jeg på. Så han fikk virkelig jobbe for å få meg, hehe. Sånn det skal være. Da vet man at det er ekte. Ikke lenge etter ble vi kjærster på ordentlig. Og jeg flyttet inn til han med èn gang, det var kun snakk om ett par dager.  Siden har vi vært soulmates, og verdens beste bestevenner. Vi har opplevd så mye fint sammen, herlig å ha noen og oppleve sammen med. Jeg er så heldig som har en så fantastisk kjæreste. Så omtenksom og snill, og setter alltid meg foran seg selv. Snillere mann skal man lete lenge etter. Trygghet, glede og kjærlighet – kan ikke bli bedre enn det. Love you.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg