Love Artdeco

God helg til verdens godeste lesere Idag har jeg vært på farten, blant annet har jeg vært innom kontoret på Miinto, så lenge siden jeg har sett alle nå… Trist, men veldig kjekt å se de igjen! Stoppet på Pascaal på vei bort, for å kjøpe makroner til hele gjengen, daaa ble de glade da! Nå skal jeg, Maria, tannlegen min Lisa og Henriette på Onda og spise deilig middag og drikke litt vin, gleder meg! Idag har jeg sminket meg med produkter fra Artdeco, som forresten endelig har fått nettside. Mine favoritter er disse : Dream foundation – Pudder foundation – Brun øyenskygge – Lys øyenskygge – Lipgloss, alt er fra Artdeco, og det er virkelig gode produkter! Kan anbefales. Begge foundationene har en fantastisk dekkevne, får superfin hud! Antrekket i kveld : Sko Nelly // Topp Cubus // Skjørt StyleByMarina I tillegg vil jeg også oppfordre dere til å gå inn å stemme på “Norges mest elskede blogg” som Artdeco har i samarbeid med Side2. Heiaheiaheia, fine jentene! Alle fortjener jo å vinne synes jeg da . . Men stem på deres favoritt, så blir de glade! Jeg holder en knapp hver på Annette og Caroline, siden det er de to jeg følger daglig. Heiaheia! Ha en deilig fredagskveld hva enn dere har planlagt for kvelden. (Annonse)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg