Lørdagsmorgen

God morgen dere ♥ Åh, så deilig å stå opp etter 10,5 timers søvn i natt. Det trengte kroppen virkelig! Elsker å våkne opplagt på lørdager. Så nå har jeg nettopp dekket på frokostbordet, og skal overraske Malene når hun våkner ♥ Yoghurt og musli, egg, te, brød og deilig pålegg. Mmm. Om 2-3 timer, skal vi på XXL og handle inn masse ting. Jeg trenger nye slalomsko til vi skal til Hemsedal i februar, skibukse, muligens langrennski siden mine står hjemme hos pappa. Og treningstøy også kanskje? Idag skal det handles, nå skal vi bli sååå fryktelig sporty skjønner dere.

Joggedressen er fra BIK BOK, kjøpte den igår – og den er så god! Ingenting er som å sløve hjemme i joggisen på en lørdagsmorgen. Deilig start på dagen ♥ Ikveld skal Henriette feires, og jeg gleder meg så! Ha en fin fin lørdag fine dere!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg