Lørdagen

Annonse,  ballongene på bildene er sponset

Hei og GOD  mandag. Her skinner solen og det er så fint når den gjør det! ELSK ♥ Blåmandag – men på den positive måten!

Helgen har vært helt fantastisk fra ende til annen. Fredagen gikk med til organisering av bursdagsparty, jeg elsker jo forberedelser. Da kan jeg være kreativ, fikse og ordne, samt glede meg litt ekstra mye, for da vet jeg at det snart er feiring! Fredagskveld var jeg hos Ragnhild og Axel, vi spiste middag, og lagde jellyshots! Det ble kreativt utover kveldingen, så det ble både jellyshots med kiwi og gin, aperol og appelsin og sitron, tequila og salt! Haha. Så morro! ♥

Lørdagen startet med deilig lunsj sammen med Maria på Theatercaféen. Jeg elsker det stedet! Der koste vi oss med mat, litt sprudlevann og gave del én som hun kalte det, hehe. Så søt.

Etter TC dro  vi hjem til meg og fikset oss sammen – og klokken 18 var det klart for poolparty! Herregud så gøy det var, jeg ELSKER energien alle de fantastiske vennene mine gir, for noen deilige mennesker. Masse sinnsyke gaver, selvdiktet sang, masse  bading, og sykt god stemning! Kommer tilbake til gavene i et senere innlegg.

Jeg leide Bislet Bad for anledningen og det var virkelig helt magisk på alle mulige måter – tror alle koste seg gløgg! Festlige Ting var så snille og laget verdens kuleste ballong-pynt til meg! Helt vilt. Badedyrene har jeg kjøpt på nett ♥ Nei gud – dette var en morro kveld! Glemte selvsagt og ta fellesbilde og det angrer jeg på hvert eneste år! Men jeg tror vi var rundt 40-50 stykker til slutt.

Som dere ser! VELDIG fornøyd jente. Antrekket er fra By Malina, øredobbene fra Safira, og skoene fra See By Chloe

Maria har organisert og styrt med så mye i forhold til bursdagen, tusen takk vennen min !!  ♥

26 kommentarer
    1. Så lekkert og morsomt! Men, hvordan funker egentlig en sånn bursdag? Er det bare bading? Eller hva er opplegget? Haha, forklar meg gjerne!:-D

    2. så utrolig morsomt ut. Du ser helt fantastisk ut om dagen. Håper det kommer noe vår mote tips / innkjøps vlogs snart. Jeg er hjemme i mamma permisjon, og trenger litt inspirasjon. Ha en fortsatt fin dag vakre deg.

    3. Hei,

      På bildet fra TC med Maria skriver du ar du har på deg veltet Teddy på leppene, men lurer på hvilken liner du har med den?
      Håper du kan ta deg tid til å skrev navn og nr på den.
      På forhånd takk 🙂

      1. Hei, det er godt mulig jeg hadde litt Whirl leppestift over Velvet T, da den er litt mørkere 🙂

    4. Hei:) du er rett og slett bare helt nydelig, du utstråler en så herlig og positiv energi <3
      Jeg lurer på en liten ting, er det smykket du har i halsen fra Safira? Kan du vær så snill å fortelle hvilke det er?

        1. Tusen takk for svar:) men jeg var sikkert ikke tydelig nok, jeg tenkte på det andre smykket, det som er helt oppe i halsen:) Er det også fra Safira?

          1. Aha – du det vet jeg ikke helt hva heter- men jeg skal finne det ut! Kommer en post med det neste uke 🙂 <3 Med link og rabattkode <3 På IG <3

    5. Hvilken selvbruning hadde du i ansiktet her (eller var det også farge fra spraytanhuset)? Synes du alltid ser så brun og fin ut! 🙂

    6. Hei. Vet du om noen nettbutikker med rimelige klær? Enten en norsk butikk eller utenlandsk men men fine priser 🙂

      1. Hei, ja jeg kan helt sikkert lage en video igjen 🙂 <3 <3 Men jeg har brukt en syltynn krølltang for å få de "Sandy" krøllene 🙂 <3

    7. Så gøy og inspirerende måte å feire bursdagen på! Fikk lyst til å prøve noe lignende selv en gang Hvor mye koster det ca. å leie Bislett bad?

      1. Yes – veldig! <3 Det koster pr time, og spørs helt hvilket antall dere skal være. Send de en mail ang det 🙂 <3

    8. Hei!
      jeg vurderer å kjøpe den bikinien fra bymalina i en annen farge! dødsfin!
      men lurer på hvordan de er i str?
      Hilsen Anna

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg