Looks of march

Uten navn-17Uten navn-16Uten navn-18Uten navn-11Uten navn-14Uten navn-19Uten navn-12Wich one is your fav?

Her er noen av antrekkene fra Mars, med litt vår i luften men også iskalde dager! Merker likevel at jeg klarer å være pittelitt mer kreativ i klesveien, og at strikkegenserene er byttet ut med lettere plagg. Det kan vi like. Og nå skal jeg straks pakke kofferten med deilige, digge, lette sommerklær og pastellfarger. Åh! ♥ Ekstra deilig å tenke på idag når jeg våkner til snøstorm!

Hektiske dager nå før påske, igår var jeg ute av hus i 12 timer, derav ett innlegg mindre – og idag går det i ett fra trening klokken 07 til siste møte som sikkert runder av i 16-17 tiden. Puh! Håper dere har en nydelig uke, regner med dere gleder dere til ferie nå ♥

14 kommentarer
    1. Og du fortsetter å skrive måneder med stor forbokstav selv om det har blitt påpekt flere ganger 😛

    2. Hei! Hvor lang er du? Jeg er relativt ny leser. Jeg synes du virker så høy, men så så jeg bilde av deg sammen med Kathrine Sørland, så da ble jeg litt usikker…hehe…ikke så viktig altså 😛

    3. Sminker du deg annerledes om dagen Lene? Enn det du gjorde tidligere? Syns du har blitt så mye tynnere i ansiktet den siste tiden. 🙁 Håper ikke du tenker å gå noe ned i vekt, for du er helt nydelig slik som du er. <3

    4. Hei 🙂 har så innmari lyst til å lese mer om ditt nye kosthold og treningsrutiner. Kroppen min har behov for en liten endring i livsstil, og jeg trenger inspirasjon til matretter osv.. Jeg spiser greit til de fleste måltider, men klarer ikke slutte å spise smågodt hver eneste dag! Hvordan klarte du å slutte med det? Har du merket noen endringer på deg som har skjedd pga. det nye kostholdet så langt?Håper på svar:D

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg