Looks of 2015

I innlegget “Let´s start over” for noen uker siden var det flere av dere som ønsket at jeg kunne bli litt flinkere til å variere antrekkene mine. Først så må jeg få innrømme at jeg ble litt skuffet over det, og litt uenig- for selv synes jeg at jeg var flink å variere. Men tenkte likevel at jeg måtte ta det til meg, og se det fra deres side. Og nå skjønner jeg jo hva dere mener. Jeg har jo selvsagt hatt forskjellige antrekk hver dag, jeg går jo ALDRI i det samme antrekket, men jeg har jo låst meg til én spesiell stil. Antrekkene har vært varierte, ja – men ikke på den måten de burde være. Og det tar jeg på meg. Nå har jeg prøvd å tenke litt annerledes, ha helt forskjellige type antrekk som skiller seg ut fra hverandre, og jeg føler jeg har lært litt på en måte, hehe. Gjøre antrekkene litt mer interessante, got it ♥ Synes selv 2015 har fått en fin start, og bedre skal det bli. Det skal sies at jeg er minimalt inspirert i vintermånedene, synes det er vanskelig å kle seg, men våren er jo min favoritt årstid, så deeeet gleder jeg meg til! Da blir det mange ulike antrekk.  Here goes

Sko Acne | Skinnbukse Zara | Jakke Arnie Says | Genser H&M | Hatt H&M | Veske Chanel

Skjørt Bik Bok By Lene Orvik | Sko Acne | Jakke Monki | Genser H&M | Veske Alexander Wang | Lue Fwss

Jakke Arnie Says | Boots Stuart Weitzman | Jeans Zara | Lue Fwss | Skjerf Bik Bok | Briller Celiné | Veske Chanel


Lue Fwss | Sko Reebook | Cardigan Bik Bok By Lene Orvik | Tshirt Zara | Jakke Monki | Veske Alexander Wang | Lue Fwss


Bukse Bik Bok | Sko Zara | Genser Bik Bok | Veske Chanel | Jakke Arnie Says


Bukse Bik Bok | Sko Reebook | Tshirt Bik Bok | Caps Junkyard | Veske Alexander Wang


Kåpe Vivikes | Sko Acne | Hatt H&M | Genser Bik Bok / Hansker Cos  | Veske Chanel

Hva synes dere, har jeg blitt litt flinkere? Nå skal jeg fyke avgårde til vippedamen,  før jeg skal på jobb igjen.Grunnen til at jeg skal til henne er fordi jeg drar til Dubai på søndag! Tror jamme jeg har glemt å fortelle dere dette. Jeg skal på en photoshoot, så da må alt være på stell. Superspennende, også Dubai da ♥ Får besøk av lillebror idag også, blir så hyggelig! Alt for lenge siden vi har sett han ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg