Looking into my closet

Hei vakre mennesker! Så artig med salgs bloggen! Nå er alt solgt bortsett fra 2 plagg. Så i skrivende stund står jeg med hodet inn i garderoben min for å oppdatere salgs bloggen enda mer! Hurra, håper dere blir glad! Kan ikke love at det blir idag, men de nærmeste dagene. Har dere noen spesielle ønsker kanskje? Kjoler, sko, bukser, topper? Topp & Jeans BIK BOK / Armbånd Accesories / Ring Dorothy Perkins   Som dere ser så er det alt for fullt, så skal bli fint å få solgt enda mer. Dessuten får jeg egentlig litt angst av å legge ut bilde slik som det ser ut nå. ROTETE. Men i løpet av helgen skal det bli andre boller. Da skal kontrollfrik-Lene sette i gang med super rydding! YEEE. Idag har jeg bloggkontor hjemme, og tiden flyr praktisk talt ifra meg! Hjelp. Jeg trenger flere timer i døgnet. Igår var jeg og jentene på Lille (utested i Ålesund) hvor vi fikk oppleve vin smaking. Det var SÅ lærerikt, føler meg så mye mer flink på hvilke mat jeg skal servere til hvilken vin osv. Det er faktisk rart hvordan mat påvirker vinen, og det har jeg omtrent aldri tenkt på før. Så thumbs up for vin smaking. Om dere er vin elskere (Til dere som er over 18 år, såklart..) og elsker å lage mat – anbefaler jeg faktisk å dra på et sånt “kurs.” Heaven! Sweets. Birte, Monica og Karoline. Vi hadde også med og Lise, men hun ville ikke ut på bilde .. Men hun var der ihvertfall. Koste meg da vet dere.. Nå venter jeg på at min kjære skal komme hjem fra jobb, vi skal nemlig ut på en aldri så liten shopping runde. Mat, planter og interiørting står på planen. Ha en fin dag så lenge!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg