Longing for summer

Åh i disse dager lengter jeg så fryktelig etter sommeren. Det begynner å bli varmt ute, solen skinner for 3 dag på rad.. Jeg har mest lyst til å løpe avgårde å kjøpe meg grill, og begynne sommeren ute på terrassen. Desverre må man nok bare vente litt tid. Vente på den deilige sommertemperaturen. Men FOR en glede det skal bli. Gleder meg fantastisk mye til norsk sommer i år, og tror den blir knall! I am looking forward to dress up like this ♥ Shorts, blondetopper, bare legger, brunfarge, høye hæler .. Awh, glede seg! Shorts fra Runwaydreamz / Sko Zara / Blonde topp BIK BOK / Veske Cubus Sommer kom fort! Og vær fiiin, og lang! Hihi. Nå er det trening for denne jenta, så skal jeg til Trude og sette på vipper igjen! HURRA! Nå er det alt for lenge siden sist ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg