Longing for spring

Uten navn-6Uten navn-4 Uten navn-7 Uten navn-2 Uten navn-3Uten navn-8Wearing : Sko Malene Birger | Bukse Bik Bok | Genser H&M | Blondebody H&M | Jakke Arnie Says | Briller RayBan | Veske YSL

For en givende dag, sol, litt mildere ute, samt at jeg startet dagen med Helle på Smart Trening. Har vært i møte med en gjeng UB bloggeren ang et samarbeid, samt sneket til meg en vippetime. Har jobbet hjemmefra noen timer nå, og skal straks organisere kjøleskapet og de nye matvarene Gard kom med. Sendte med han handleliste tidligere idag, så deilig og være i gang med den rutinen igjen. Før gikk vi på butikken hveer dag for å handle. Håpløst, og så mye dyrere! Nå har vi mat så det holder hele uken, og SUNN mat! Jeg har ikke spist godteri på en hel uke, klapp på skulderen.

25 kommentarer
    1. Hei Lene!Når du spiser hver femte time, er det med mellommåltid eller uten? Synes du er kjempe flink! 🙂

    2. Utroolig fint outfit !:D Jeg prøvde og finne genseren inne på H&M, men den jeg fant som er helt lik er kjemperar i den beige fargen? Ikke lik i det hele tatt. Kunne du lagt ved link ?^^

    3. Herlighet for en skjønnhet du er!! Lengter etter lysere og varmere dager jeg også – har tidenes vårstemning, selvom det faktisk regner og er ganske dårlig vèr her i Stavanger, haha! Blir hvertfall så deilig med lettere klær, og masse fine friske farger fremover! Likte utrolig godt antrekket ditt da, kjempe fint! Klemmer <3

    4. For et nydelig antrekk, dette elsket jeg! Du er en stor inspirasjon Lene, fortsett sånn :)) Ha en fantastisk fin tirsdag videre!

    5. Så fint antrekk! 🙂 lenge siden du kjøpte blondebodyen fra hm? Har leitet lenge etter en sånn og den så perfekt ut!

    6. Hello gorgeous! Uten digg en hel uke? WELL DONE!! Sa til en venninne her om dagen at jeg har fått heeeelt dilla på smågodt (MÅ være det!) og denne gangen fra Europris, de har overraskende DIGG DIGG.. Hun svarte tørt: har du ikke ALLTID det da..?joda så neida..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg