– LONDON –

God morgen til dere hjemme i Norge ♥ Vi har det så fint her i vakre, London! Pulserende byliv, julegater, shopping og kos. Dagen igår startet overraskende fint, da vi kom ble vi oppgradert fra Marble Arch Hotel til Montcalm Hotel, begge er superfine hotell, men Montcalm er en del dyrere, pluss at det har spa. Så det var jo glade jenter som fikk sjekket inn her, superfint rom og nydelig hotell. Ble gående rundt på Oxford Street, samt New Bond Street i 7-8 timer igår, kjenner det i beina enda jeg hadde joggesko, så denne gåingen i storbyen tar på, hehe. Mye fint i butikkene, men jeg var ganske klar på hva jeg ville ha igår. Og endelig, endelig – unnet jeg meg noe veldig spesielt fra denne butikken ♥
One HAPPY girl ♥


Wææ, jeg er crazy! Men vet dere, dette synes jeg at jeg fortjente. Etter mye, og hardt arbeid siste året med både bb kolleksjon og nettbutikk. Så dette er en god følelse! Gleder meg ihjel til å vise dere hva som er oppi ♥ Jeg og Renate koser oss i London by ♥ Vi er veldig like når det gjelder shopping o.l – veldig effektive innom butikker, diller og daller ikke så mye. Synes det er kjedelig å bruke tid inne på butikker det ikke er verdt å bruke tid på, og hun er sånn som meg- så det er veldig fint for oss begge!




Fine julepyntede gater! Nå skal vi hive i oss frokost, få pakket sammen her, og begi oss ut på nok en dag i London’s gater. Flyet hjem går heldigvis ikke før 20.00 ikveld, så vi har nok av tid å kose oss på ♥ Fin dag til dere! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg