London Zoo

Åh dere, idag har vi vært i London Zoo. Måtte jo gjøre noe som var gøy for Oda også, selv om det sikkert mest var meg som ville dit, hehe. . Kjempefin opplevelse, men så elsker jo jeg dyr da. Åh ♥ Så mange fine, søte og herlige skapninger på én og samme plass har jeg ikke sett før. London Zoo har hele 750 dyr. Jeg dåner jo helt av disse to her da ♥ De flørtet og koset med hverandre. Skjønneste! Se den tøffingen her?! Haha, så kul. Så nydelig at! Dagens //  Skjørt Zara // Topp BIK BOK // Sko Primark // Veske Zara // Belte Mango Ellers har vi trasket noen timer i butikkene på Oxford også i solen. Det ble tre kjoler og en jakke idag . . Viser dere senere, for nå har jeg superdårlig tid. Middag straks! Idag tar vi turen til Piccadilly Circus for middag. Kos dere!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg