London sightseeing

En liten oppdatering fra London. Her går det i ett, så det blir desverre ikke så mye tid til bloggen. Nå slapper vi av i noen minutter før vi må fikse oss til kvelden, vi skal først ut å spise, og deretter ut på byen! Ikveld har vi reservert bord på flere utesteder, så da har vi litt å velge i. Gleder meg! Idag startet vi dagen med en aldri så liten sightseen. Eller, vi trodde vi skulle på en “liten” sightseeing, meeeen – den varte i hele 2,5 t! IIIK. Vi kunne jo selvfølgelig gått av, men nå ble det bare sånn, så har vi ihvertfall fått sett london eye 5-6 ganger.. Ellers har vi trasket opp og ned gatene på Oxford street. Idag har virkelig bankkortet mitt fått gjennomgått, men jeg er veldig fornøyd med alle godbitene jeg har fått kjøpt! I love London. Gleder meg til å vise dere alt når jeg kommer hjem. Todays wearing. Mitt nye favorittsmykke. Fra Dorothy Perkins. Skjørt Zara / Topp BIK BOK / Veske modekungen. Jentene på tur! Christine, Malene, Kamilla og Yvonne.Vi har vært så heldige med været mens vi har vært her. Strålende sol, og godt og varmt. Ida og meg. Idag har jeg blant annet kjøpt meg 4 kjoler, ett par sko, ringer, topper, undertøy (det er jo helt insane billig på primark!) og diverse andre ting som skal få plass på klesrommet mitt. Igår var vi jo forresten også ute, veldig kjekt! Men det ble faktisk tidlig kveld på oss, vi var supertrøtte av dagen hele gjengen. Bilder kommer når jeg kommer hjem. Like like like. ÆH, nå må jeg hive meg irundt! Herlig søndagskveld til dere.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg