London next

Tjohei! Nå har vi nettopp kommet tilbake fra kjærestedate, og 3-retters middag – jeg har pakket i en fei og vi har allerede kommet oss i sengen. Skal opp om ikke mindre enn 5 timer, bah. Men London here we come! Det gledes ♥ Fondue spiste vi idag, supergodt ♥ Gard har ikke vært i London før (merkelig nok, så bereist som han er pga svømmingen) så jeg har utnevnt meg selv til reiseguide, hihi. Min oppgave å vise han rundt, siden han har vist meg Bergen i hele 3 uker. Jeg har jo vært i London fire ganger før, men føler litt for å oppleve litt nye ting også, i tillegg til de andre tingene jeg skal vise han. Imorgen blir det nok bare litt shopping, også har jeg bestillt bord til oss på Hakkasan, har hørt SÅ mye bra om det stedet! Ellers blir det jo de vanlige tingene .. London Brigde, London Eye, Sightseeing, Covent Garden, Chinatown, Piccadilly – ja, alle de vanlige tingene man opplever på en Londontur. Men jeg har SÅ lyst å gjøre litt nye ting også, litt uoppdagede ting kanskje? Så derfor spør jeg dere snillinger, hvilke tips har dere på lur? Dere kommer jo alltid med så mange gode, nyttige tips! Spisested, utested o.l? Samt litt andre shoppingsteder enn Oxford/Covent garden? Takker så mye for tips på forhånd! Can’t wait to see you London ♥ Nattinatta!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg