London – here we come

God morgen fine leserene mine ♥ Vil bare takke dere for fine tips i forrige innlegg, alltid kjekt med litt input fra andre når man skal på tur. Vi gleder oss masse til disse 4  dagene med shopping, god mat og opplevelser. Klokken ringte klokken 05.00 idag, men det gikk overraskende fint faktisk. Det er jo så lyst ute nå, og så blir man jo ekstra giret når man skal på tur.. Litt hardt og dra fra shææresten, men nå skal jeg bare kose meg med jentene i noen dager. Jeg og Oda har kapret seter ilag, mens Sissel og Anniken allerede snorker ved siden av her. Vi skal se film, spille kort og kose oss. For vi er ikke trøtte! Søta mi som jeg er så glad i. Regner med dagen kommer til å gå i ett. Vi lander kl 08.30 Londontid, så da blir det rett på hotellet og sette fra oss, før vi går løs på shoppingen, hurra hurra! Gleder meg til å vise de andre Oxford Street. De kommer til å gå AMOK! Vi skrives engang senere idag! God helg mine vakre, måtte helgen deres bli perfekt ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg