London Eye

Heihei fininger ♥ Nå har jeg nettopp tatt meg ett varmt, avslappende bad – og ett glass rødvin. Så deilig etter en lang dag. Idag startet vi dagen med å dra til London Eye. Så tuslet vi over broen til Buckingham Palace og Big Ben, veldig koselig til tross for sur vind og regn. Brr! Jeg har forresten en god nyhet, idag har jeg blitt tante! Stebroren min og kjæresten har fått en liten velskapt datter idag, glede i hjertet mitt. Gleder meg sånn til å hilse på henne. De bor i Bodø, så jeg tenker jeg må ta turen i Juni / Juli for å hilse på den nydeligste skapningen. Vi hadde tenkt oss på musikal idag, men vi orker rett og slett ikke. Føler for å bare kose oss i nærheten av hotellet. Så vi skal ut å spise mexicansk mat, og deretter skal vi ta med oss Oda på kino, bare slappe av, kose oss og spise popcorn. Vi skal forresten se den nye filmen med J.Depp, Dark Shadows, gleder meg. Imorgen tidlig drar vi! Kjole fra Nelly (Brukt som skjørt) // Topp BIK BOK // Sko Din Sko // Veske Cubus Fineste jenta i verden ♥ Så spennende  for henne å bli tante for første gang! London eye! 130 meter høyt (tror jeg..) Det ble ikke noe tur på oss, både jeg og Anniken har så fryktelig høydeskrekk . . Men fint å se på da. Noen som har vært oppi? Finfint! Ellers idag har vi bare shoppet, spist godteri og hygget oss. Nå blir det middag og skåling med rødvin for å feire at vi har blitt tanter, og at Sissel og pappa har blitt besteforeldre for første gang, hurra! Håper alt er fint med dere skjønninger.  

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg