LONDON BOUND

GOD MORGEN sunshines ♥

I skrivende stund har jeg og Espen landet i LONDON! Vi skal på weekendtur, inspirasjonstur og shopping! Gleder oss sånn! Gard er på fjellet med guttegjengen, så da kunne jeg like greit ta meg en tur jeg også. Dette blir en hyggelig helg, det er helt sikkert. Mye latter og sprell!

Og i kofferten har jeg pakket, DENNE!

P9172551-2
OLYMPUS DIGITAL CAMERA P9172553-2Pia Tjelta By TiMO

Er den ikke søt? Veldig annerledes og yndig synes jeg. Kjøpte den for noen uker siden og har ikke fått brukt den enda, så da er London perfekt, for der er det nemlig meldt 17 grader og SOL.

Vi skrives mer senere idag ♥ God helg enn så lenge!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg