Living the good life

GOD MORGEN, og god lørdag! Til tross for veldig lite søvn på meg i natt (har fått verdens mest irriterende kløhoste) har vi så langt en deilig start på lørdagen. Ingen sol idag heller . . Men, likevel deilig og varmt, og så skimter vi litt blå himmel, så kanskje det er håp for noen solstråler? Vi koser oss bare ved vannvillaen med blad fra Norge, og rent deilig vann fra LUX* Maldives og norsk godteri! Den perfekte tilværelsen spør du meg . . Klager absolutt ikke! Se vår helt egen lille søte trapp ned i det turkise vannet. Venter på at fiskene skal komme nå, slik vi får matet de litt. De er så søte! Fiven er blid og fornøyd selv om solen gjemmer seg bak skyene. Living the good life, oh yes! Vi våknet tidlig idag, tok en buggy til frokostbuffeten, og deretter tok vi oss en sykkeltur på øya. Det er så magisk både å sykle- og gå på øya her, så tropisk og vakkert. Gleder meg til å vise dere skikkelige bilder fra øya! Er det forresten noen som har gode tips mot kløhoste? Har ikke så veldig mange hjelpemiddel på en øde øy. . Hverken hostesaft eller halspastiller. Har te da! Det får hjelpe litt til i natt håper jeg. Kløhoste er virkelig det verste! Jeg ble liggende fra 01 til 05 i natt og hoste . . Får håååp det bli likar i natt! SMIL! Ha en fantastisk lørdag dere hjemme.  

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg