Livet på Telnes

Hei fine leserene mine. Gjett om jeg har savnet å oppdatere ordentlig siste dagene. I skrivende stund er står jeg i solen ute på terrassen og praktisk talt kaver for å få lastet opp noen få bilder. Det har tatt meg nærmere 1,5 time og få lastet opp 4 bilder . . Men solen stråler og det er deilig og varmt, så jeg koser meg her jeg står, hihi. Arnt har kjørt over fjorden for å hente Anniken, det tar noen minutter med båt over til kaia. Vi andre tusler rundt, jobber litt, baker kake osv. Vi nyter virkelig livet på Telnes, koser oss, slapper av  og tar livet fullstendig med ro. Vi blir hele 9 stykker når Anniken kommer, i tillegg til at foreldrene til Sissel er her også. Men de har eget hus som de bor i. Hytta vår ligger helt nede ved vannet, og det er så idyllisk og deilig her. Hytten er relativt ny, vi har innlagt vann og strøm, men utedo og utedusj! Skikkelig hytteliv, and I love it. Sover så fryktelig godt her også. I tillegg til å kose med lille babyLone, spiser vi god mat, spiller 4 på rad, kortspill, ler og mimrer. Igår dro jeg, Arnt, Ellen, Oda og datteren til Ellen, Erika på båttur for å fiske – og for å dra opp krabbeteinene. Det er jo over 10 år siden jeg fisket sist, men det er fortsatt like morsomt! Fikk til og med fisk jo! Hurra! I tillegg fikk vi 6 krabber som jeg, pappa og Arnt spiste ute på terrassen igår kveld. Det er så nydelig godt med ferske krabber, og spesiellt i sånne omgivelser som vi befinner oss i. Her er litt bildedryss fra de to første dagene .. Verdens søteste lillesøster! Dette er rett nedenfor hytta vår, her kan vi slenge fiskestangen utenfor om vi vil. Herlig. Happy face! Deilig kosedress fra BIK BOK // Converse joggesko Stemor har flettet både meg og Oda helt siden vi kom hit. Deilig å få håret vekk fra øynene. Og så ble fletten min såå fin! Vil så gjerne lære meg å gjøre dette selv. Her er ett lite glimt av hytta vår som jeg tok igår i regnværet. Den er mye større enn den ser ut her. Vi har kjøkken, stue, en hems med 4 sengeplasser, og to soverom. Plass til hele gjengen. Sjarmerende utedo? Hihi. To små gull! Pappa og Oda. Fisketuuuuur, så koselig! Idag kom som sagt solen, så vi har spist frokost ute på terrassen, solt oss og bare nytt livet rett og slett. Så koselig å være her sammen med familien. Ah, hyttelivet i mitt hjerte. Skulle ønske jeg klarte å legge ut alle bildene jeg har tatt, men det hadde tatt hele kvelden. Men nå vet dere at vi hygger oss og nyter ferien sammen. Håper alt er fint med dere.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg