Litt skryt

GOD MORGEN!! Våknet tidlig av at jeg drømte noe helt grusomt om Maldivene, ææh – vi får håpe det ikke var sanndrømt . . Først – så vil jeg bare si GURI (som vi sier på Sunnmøre) så GØY at dere ble så engasjerte i forrige innlegg. HURRA! TAKK. Og tusen, tusen takk for så mange fine og varme kommentarer fra dere. Dere er så positive, snille, gode, omtenksomme – og veldig flinke på å gi komplimenter. Så glad for at det dere setter pris på er humøret mitt, men det er klart jeg er blid når jeg har sånne lesere som dere! Hva annet kan man være da? Nå har jeg lest gjennom hver og en kommentar fra dere, tatt notater – og er klar til å gi dere litt av det dere savner her på bloggen. YES, det gleder jeg meg til! Så – over til dere. Jeg er rett og slett imponert over hvilken leserskare jeg har. En leserskare som strekker seg fra 9 – 50 år, lesere fra hele Norges land, lesere som er fra Finland, Polen, Danmark, Sverige . . Lesere som har flyttet til USA, Australia, Storbritannia! Sitter her og er helt blown away over alt dere gjør med livene deres. Utrolig spennende å lese om dere. Vil ha mer, mer, mer! Hvorfor gjør vi ikke dette oftere? Kommuniserer på denne måten? Mange av dere går fortsatt på VGS, mange er studenter i storbyene, noen går på BI, noen har mamma permisjon, noen er sykepleiere. Noen av dere er dataingenører, apotekteknikere, journalister, reiseledere, lærere, helsefagarbeidere, butikksjefer, spaterapauter, selvstendignæringsdrivende. Noen studerer padagogikk, andre studerer jus, noen studerer til å bli dyrepleier. Noen jobber som møbelsnekkere, industrimekanikeer, ernæringsfysiologer, frisør . . FY SØREN, så flinke dere er! Dere jobber på Cubus, Bianco, BIK BOK, Gina Tricot, i kommunen, på fabrikker, på sykehus, på eldresenter, åh – jeg blir stolt! Stå på og vær så flinke, positive og livsglade som dere er. Det gleder meg veldig! YOU GO GIRLS!! Vær stolte av dere selv ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg