Litt matprat

Igår prøvde jeg en oppskrift som jeg bare må dele med dere. Det var så utrolig godt, og det tok meg under 5 minutter å lage det! Fantastisk om man ikke orker å stå på kjøkkenet så lenge. Perfekt nå som sommeren er her, for da orker man som regel ikke bruke tiden innendørs. Gratinert kjøttdeig med fløte, løk og paprika Du trenger : ca 400 g kjøttdeig salt & pepper ost paprika løk fløte Dette gjør du : Del opp kjøttdeigen i 3 deler, og legg den i en ildfast form. Ha godt på med salt & pepper. Skjær opp løk og paprika i skiver og legg de over, deretter bruker du 2/3 av fløten og heller den over. Mmmm – friskt og godt! Ha godt med ost på toppen. Stekes på 225 grader i ca 30 minutter midt i ovnen. Og nyt! Godt med en frisk salat til. Så det ikke godt ut vel?  Mat er lidenskap for meg, jeg elsker å lage mat – og ikke minst å nyte den etterpå. Elsker å diske opp for andre, og gjøre andre glad. Jeg har forresten laget ett innlegg på blogit om akkurat dette. Innlegget kan dere lese her.   Er det andre enn meg som deler denne lidenskapen? Jeg hadde satt kjempepris på om jeg kunne fått oppskrifter fra dere, alltid fint med nye matretter og inspirasjon!! Fyr løs dere! Mat, mat, mat.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg