Litt halvveis


Hallo! Beklager så mye, men nå kommer et litt sånn halvveis, usminket, ustelt innlegg. Men halvveis er vel bedre enn ingenting, tenker jeg.. ♥ Og det spiller ingen rolle for meg om jeg er usminket eller ikke på bilder, viktig å vise sin naturlige side også vel? Sitter med spisebordet, og har ikke kommet meg ut av pysjen enda. Er så oppslukt i regnskapet mitt, så alt annet får bare være. Når jeg først begynner med regnskapet, klarer jeg ikke legge det fra meg før det er helt ferdig. Så jeg blir vel sittende med pysjen, uten frokost og ugreidd hår til i ettermiddag tenker jeg, hehe. (Neida.. Joda?) Ute regner det jo, så spiller ingen rolle. Da kan jeg kose meg her inne istedet. Husker dere den videobloggen jeg snakket om forrige uke? Vel, den må jeg spille inn på nytt. Haha, prater så mye vetdu og har så mye på hjertet at den ble litt (mye) for lang. Nesten 8 minutter.. Dere hadde vel sovnet før jeg kom til 5 minutter tenker jeg. Så den må kuttes ned. Regner med jeg får den ut til dere ila uken, muiligens tidlig neste uke. Det blir gøy! ♥
Søte ting som dette hjelper meg på vei når jeg driver meg k-j-e-d-e-l-i-g regnskapsarbeid. Fått meg nye briller også, må ha briller for å se på tv, og om jeg sitter mye med macen. Var de ikke fine? Det er Marc by Marc Jacobs, og jeg kjøpte mine hos Brilleland. 
Iskaffe for meg som ikke liker vanlig kaffe.. Og det søteste sugerøret er fra Ting ♥ Og, jepp – dette er helt sant! Enjoy the cute moments.. 

Håper dere har det bra ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg