Lipstick jungle

Jeg har blitt superhektet på leppestifter, og bruker farger på leppene hver eneste dag! I tillegg har jeg begynt å bruke en lipcote, som gjør at leppestiften sitter på kjempe lenge. Så slipper man å ha på ny hele tiden, genialt. Jeg har hundrevis av leppestifter for øyeblikket, men mine favoritter akkurat nå, er fra coverbrands. Dette er et reklamebasert innlegg. Her har jeg blant annet på meg en rosa/tan leppestift fra Barry M – i farge 101. Fargen heter Marsmellow, og er fantastisk fin på. Legger man ett lag lipcote over, holder leppestiften seg utrolig lenge. Jeg hadde samme leppestiften nesten en hel arbeidsdag! Holder seg på uansett om man spiser, eller drikker. I tillegg er den vannfast, og kun laget av naturlige ingredienser. Den svir litt de første sekundene man har den på, men det går over nesten med en gang. Barry M har utrolig mange fine farger på leppestiftene sine. Jeg har også i farge 144 – Cerise, som jeg er blitt veldig glad i. Coverbrands har tilbud nå, på alle fargene. Før 115,- nå 89,-! Dette er et reklamebasert innlegg.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg