Lipstick heaven

Jeg har virkelig blitt bitt av leppestift basillen i det siste. Jeg føler at litt farge på leppene, er prikken over i’en – og føler meg med en gang litt freshere. Fant meg to nye til samlingen min idag.. I fargen rosa.. Faktisk. Isadora 147. Maybelline 530. L`oreal 285. Viva la Diva 30. Jeg kjøper mine på H&M eller Cubus. TODAYS. Jakke // Gina Tricot. Skjerf, singlett, ring, belte og shorts // BIK BOK. Nå skal jeg lage en bedre middag til min kjære. Skjemme han litt bort. Senere skal jeg finne frem champagneflasken, for ikveld skal søte Oda feires! Imorgen kårer jeg forresten vinneren av hairextensions konkurransen.  

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg