LIPS FOR FALL

OLYMPUS DIGITAL CAMERAI går snublet jeg over Mac butikken på vei til posten, og følte meg litt inspirert til å kjøpe to nye leppestifter til høsten. Jeg har jo brukt lys rød før, men synes denne fargen var ordentlig knæsj. Kjøpte til og med en lipliner for første gang i mitt liv (tror jeg, jeg har litt dårlig husk) så det blir spennende å se om jeg får det til..  Synes absolutt den knall lyserøde fargen skilte seg ut.

I tillegg våget jeg meg til å kjøpe en dyp, mørk rød/lilla farge som jeg også gleder meg veldig til å teste ut. Jeg testet begge to litt i går, og må innrømme at jeg følte meg mest vel i den lyserøde. Veldig uvant med den mørke, men ser for meg den kan fungere til litt stramt oppsatt hår, høy hals og enkel sminke. Time will show.

Fargene jeg endte opp å kjøpe heter Matte Diva. Dere kan se litt inspirasjonsbilder nedenfor ♥

Uten navn-1
Det er jo GANSKE fint, eller? Jeg synes det. Min gode venninne Henriette kler denne fargen VELDIG godt!Den lyserøde jeg kjøpte heter Relentlessly Red, og fargen på liplineren heter Dynamo.

Uten navn-2Hva synes dere? Yes or no? Og i yes tilfelle, hvilken farge likte dere best?

10 kommentarer
    1. Veldig yes, de der er utrolig god. Har selv liplineren og den røde leppestiften. Synst røde lepper er lekkert, det er en stor favoritt her i gården. Gjør liksom prikken over i´en, så tommel opp 🙂 De mørkeste er jo også meget hot, men har selv ikke klart å venne meg til dem enda. hiihi..

    2. Jeg ELSKER den mørke! Tok kontakt med The Voice Australia av alle ting etter å ha sett Jessie J bruke den på et av programmene, og føyk rett å kjøpte den når jeg fikk navnet på den! 😀 haha, hva da desperat? 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg