Lille venn i verden

Jeg savner denne lille, søte skapningen allerede . . Heldig for meg at jeg snart setter kursen hjem til Midsund for èn siste natt for denne julen. Da skal jeg klemme og kose på lille nusket, spise middag med familien, og så er det ut sammen med herlige folk ikveld. Imorgen er det tilbake til Ålesund og totalt relaxation med film og god mat. Må jo lade opp til nyttårsaften. Igår hadde vi rett og slett en helaften uten like! En venn av oss hadde bursdag, og trodde han skulle ut å spise med sin vakre kone, men istedet ble han overrasket, da vi satt 14 stykker og brølte happy bursdaaaag til han. Surprise! Vi spiste julemiddag og skravlet i vei, og hadde det så utrolig gøy ute på byen. Lenge siden jeg har hatt det så gøy, er så kjekt når alle samles og kan gå ut sammen. Elsker denne kjolen fra Nelly! (Utsolgt) Skoene mine er fra Jeffrey Campbell, kjøpte de på MODO (Amfi Moa her i Ålesund) Well, it’s time to fungere! Jeg må pakke litt til kvelden/morgendagen. Skrives fra Midsund :*

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg