Lille Skoda’n

Nå har jeg vært superhandywoman og skrudd opp lysekronen i betongtaket! Klarer selv! Men det var ikke bare lett skal jeg si dere. Skru meg her, og skru meg der. Kan ikke bare bruke hvilken som helst skru heller, og når man ikke får til å skru borren av borremaskina sitter man fint i det . .  Haha, huuuff! Men det gikk til slutt, jadda! Og ihvertfall når man har en hjelpsom kjæreste over telefon. Puh. Og lysekrona er oppe den. Jeg har til og med koblet ledninger idag! Alt man lærer. Ellers har jeg vært på Kjelsås og hentet bil som jeg har fått teste ut av Skoda, så gøy med bil igjen! Jeg klarte til og med å finne veien fra Kjelsås til Billingstad uten problemer, huhu! Hentet Henriette på jobb, så dro vi på IKEA Slependen og spiste kjøttboller før vi tok oss en runde i markedshallen. Ble litt dillerier idag også, gitt. . Men bare litt. Ble så glad da jeg skulle hente bilen, for den var så søt! Liten, praktisk og perfekt som bybil! Så lett og god å kjøre. Bilen er også veldig rimelig priset,  har 5 års garanti gir forutsigbare utgifter og enkelt bilhold. Var den ikke skjønn? Og så er den så stille, hører knapt motoren. Jeg må jo innrømme at jeg har savnet bilen min litt siden jeg solgte den. Man føler seg mye friere med bil, alt blir så mye enklere da. Lettere å komme seg dit man vil, når man vil. Men heldigvis har jeg denne snertne saken til onsdag, og det skal utnyttes. Henriette sin jakke er fra Filippa K, forresten. Tights Soaked in Luxury / Sko Shoes By Teddy / Jakke & genser BIK BOK / Smykke Gina Tricot / Veske Cubus Nå kom Malene hjem, og vi skal henge opp bilde! Siste bildet på verket, så imorgen kommer det kanskje bilder. Kanskje? God natt!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg