Lille lørdag

Hei fine mennesker. Våknet tidlig idag også, etter å sovet som ett barn i natt. Dusjet før jeg la meg, og da sover jeg så godt. Så da var det var tidlig opp for å mekke sammen en deilig eggerøre med purreløk og skinke til frokost. Fin start på dagen det? Bruker to egg, litt melk, litt vann, purreløk, skinke, salt og pepper – og steker den i få minutter på pannen. Det blir den saftigste og beste eggerøren i verden, tenk :-* Bare prøv! Idag kostet jeg støv av de røde Jeffrey Campbell skoene mine, har ikke blitt så mye brukt egentlig . . Men regner med det blir mer fremover. I tillegg dro jeg frem en gammel pelsjakke fra BIK BOK. Våren er her, men det er fortsatt kaldt. Vær så snill å legg merke til støvsugeren ute i gangen. Dere vil ikke tro hvor paranoid og redd jeg er når jeg bor alene. Hver eneste kveld setter jeg den foran døren, og tar med meg peppersprayen i sengen. Haha! Jeg må le av meg selv . . Grunnen til støvsugeren er fordi at om noen skulle bryte seg inn, så hører jeg det ! Hehehe, jeg må riste på hodet av meg selv. Men – you never now, right? Sko fra Jeffrey Campbell // Bluse vintage // Resten fra BIK BOK Nå sitter jeg på jobb, og mekker sammen nyhetsbrevet – si fra om dere har lyst å melde dere inn da? Mange fine nyheter som blir sendt ut hver uke.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg