Lille julaften

Jeg kan ikke tro at julaften kommer allerede imorgen?! Tiden flyr jo avgårde, men fy som jeg gleder meg. Ikveld skal vi varme opp med skalldyrsaften, blåskjellsuppe, reker og kreps. Vi blir hele 8 stykker, så dette bir en helaften uten like. Det er også duket for den spennende og årlige pakkeleken! Endelig får jeg sett Anniken og Alexander igjen også, alt for lenge siden sist. Idag har vi vært i Molde hele gjengen og gjort ferdig diverse ærender, og nå skal ihvertfall jeg og Gard hoppe ut i jaquzzien ♥ Ferie ♥ Har sikkert vist dere denne utsikten før, men se så utrolig deilig vi har det? Sjøen rett nedenfor huset, og nydelig utsikt. Det er først når jeg har vært lenge borte i Oslo, at jeg virkelig får en oppvekker på hvor vakkert det er her hjemme. Fjord og fjell ♥ Og her kommer dagens antrekk /
Jakke Monki / Skjørt Gina Tricot / Veske H&M / Lue FWSS / Cardigan & sko Acne

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg