Lille Asia

God kveld! Nå kom jeg nettopp inn døren for kvelden. Kom til Oslo rundt klokken fem, men var bare innom hjemme for å legge fra meg bagasjen – så bar det rett opp i Bogstadveien til Lille Asia for wining & dining med Malene og Maria. Har ikke vært på Lille Asia før, men har hørt så mye bra om den, så idag var det på høy tid å teste ut. Vi ble sittende ute i solen, og etterhvert slo de på varmelampene, så vi ble sittende å skravle i hele 3 timer, så kos med veninnetid igjen! Bestilte det jeg alltid bestiller.. Maki, med fritert scampi og advocado, det aller beste! Jeg tør ikke helt å prøve meg på den rå fisken . . Pinglete når det kommer til den altså  .. Er det noe jeg kanskje må “manne” meg opp til snart? Søteste Mariami! Meg og nydelige Malene mi! Skiftet før jeg skulle på middag, føler meg alltid så . . Ett eller annet – etter flyturer. Bukse & Bluse BIK BOK // Sko Nelly // Veske Cubus // Jakke Zara Nå er planen å pakke ut av kofferten, og så har jeg en hel klesvask i tørketrommelen, få unna litt husarbeid samtidig. Ellers blir det nok tidlig kveld på denne jenta, jobb imorgen. Gleder meg til å se miinto-teamet igjen! God natt stjerner ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg