Lighter days, and my fav colors

Været i hovedstaden har vel aldri vært mer ustabilt. Man vet virkelig aldri hvilket vær man får siden det både er sol, regn og overskyet hver dag. Men igår var det litt varmere i luften, så da ble det en liten kombinasjon av både varmt og litt lettere. Disse fargene er mine favoritter, det er det ikke tvil om. Så fine sammen synes jeg.  Igår ble det til at jeg kjøpte maling med meg på vei hjem fra et møte, så jeg brukte kvelden til maling med musikk på ørene og et glass vin. Så kos, også så fint det blir. Gikk for en mellomgrå farge. Men må tørke i 24 timer, så kan nok ikke sette møbler ut før fredag, tar siste strøk nå ikveld- så får satse på regnet holder seg borte.  Idag har jeg vært på nok et møte, og nå har jeg endelig fått satt meg ned med data og jobb. Må få unna litt før jeg begynner med malingen.


Genser Zara – Hatt Vivikes – Sko Zara – Veske Gucci Discobag Rakk en tur innom Zara idag og, og resultatet ble freshe nyheter til høstgarderoben ♥ Dette blir to herlige favoritter fremover. Inlove!
“Ullskjørt” liksom? Så genialt. Og jakken. Nei, den er perfeksjon- så enkelt er det.  Har dere det fiiint? Klemklem

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg