– Light colours –

Hei dere ♥ Beklager for supersen oppdatering fra meg idag, har vært i møter fra 10-15, og så møtte jeg Maria for en matbit siden jeg helt har glemt av å spise idag. Så nå kom jeg nettopp inn døren og har alt for mye jobb å ta igjen. Så da blir det hjemmekontor til sene kvelden her. Men sånne dager blir det innimellom, hyggeligere å sitte hjemme og jobbe på kveldstid, enn alene på kontoret synes jeg. Koser meg under pleddet med te, sjokolade og luktelys på bordet.  | Viktig ang nytt slipp av BIK BOK BY LENE ORVIK | Jeg har en liten nyhet til dere, imorgen kl 10.00 får jeg litt påfyll av kolleksjonen på BYLENEORVIK. Bik Bok går ikke ut med noe angående påfyll av kolleksjonen, så dette lille slippet er til dere, altså mine lesere alene. Når det er sagt, så har vi ikke fått påfyll fra fabrikkene altså, Bik Bok har skrapet de tre butikkene i Norge som hadde litt igjen, så det vil ikke bli mye, og langt i fra alle tingene, desverre. Imorgen blir et lite slipp kl 10.00, natt til fredag/lørdagsmorgen vil det bli et lite slipp til, og mest sannsynlig det siste lille slippet på tirsdag (men dette kan jeg holde dere oppdaterte på..) Grunnen til at det slippes litt og litt, er rett og slett fordi de ikke har fått inn alle produktene til lageret enda. Imorgen vil jeg få påfyll av følgende produkter ; begge cardigenene i grå og pudder, den grønne og hvite kåpen, den hvite paljettkjolen, den hvite buksen, det svarte settet med langt skjørt og genser. samt teddyjakken. Det er IKKE mange produktene det er snakk om desverre, muligens bare rundt 50 stk- så ikke bli superskuffet om det blir utsolgt med én gang. Jeg må også nevne at det er veldig utplukket i størrelser. Jeg vil ikke dere skal bli skuffet når dere klikker dere inn, så derfor vil jeg informere om dette ♥ Likevel synes jeg det er hyggelig at vi har klart og fått til litt påfyll da, så kanskje noen av dere får sikret dere det aller siste. Det er fortsatt fri-frakt på alle produktene dere bestiller gjennom byleneorvik. Happy shopping ♥ | Og her kommer gårsdagens antrekksbilder |




Bukse Zara | Sko Zara | Genser Zara | Lue FWSS (har en ganske lik en – her ) Jakke – BIK BOK BY LENE ORVIK – her (fra imorgen kl 10.00)


Ordnet neglene mine hos Marianne på sandm igår, laget fransk manikyr på mandelformede negler, love it. So clean! (Sponset behandling)

Dere får ha en nydelig kveld, nå er det snart helg igjen. Deilig ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg