Light colours

Uten navn-6Uten navn-1
Uten navn-7 Uten navn-2Uten navn-8Uten navn-4Uten navn-9 Uten navn-5Bukse & Hatt Lene Orvik collection | Sko Zara | Kåpe Zara | Solbriller RayBan | Bluse By Malene Birger | Veske YSL

Her får dere en pitteliten sneekpeak på to plagg fra Lene Orvik kolleksjonen, nemlig buksen og hatten ♥ Dere må klikke dere inn her i morgen tidlig klokken 10.00, for da kommer nemlig alle bildene fra photoshooten!! IIIK, jeg gleder meg så utrolig mye til å dele disse bildene med dere, og ikke minst – høre hva dere synes. Kribler såå mye i magen!

Nå skal jeg i bursdag til min kjære Malene som har bursdag idag, vi skal skravle og kose oss sammen med et knippe andre jenter!

8 kommentarer
    1. ÅÅ den hatten ser så fin ut 😀 <3 Hva slags materiale er det? Det er vel ikke ull? Tenker om den blir litt varm å ha på seg fremover? Gleder meg til å se resten av kolleksjonen også 😀

    2. Sorry, men jeg syns dette antrekket ligner en “kinacruiseturist” sitt antrekk.. Antrekket i forrige innlegg også.. Mangler bare rumpetaska. Ikke min smak.. Heldigvis så er vi forskjellige..Men du ser fantastisk bra ut uansett, altså 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg