Light baby blue




Sko : Zara Veske : Gucci Skjørt : Zara Topp : BIK BOK Smykke : Zara Topp : BIK BOK God morgen fine lesere ♥ Nå har vi nettopp spist frokost ute, og er klar for badeland ute på Atlantis. Jeg har vært der en gang før, og husker hvor fantastisk gøy det var. Så denne dagen gleder jeg meg til som et lite barn.

Igår kveld spiste vi på et japansk sted som het Eauzone, lå litt skjult, og så ut som det lå oppå vannet- masse store basseng med lys rundt hele restauranten. Det var så utrolig romantisk, og veldig koselig stemning. Tenkte å lage en slags restautantguide til dere når jeg kommer hjem, så dere skal få bilder da. Taxiprisene i Dubai er helt latterlig billige, jeg får nesten dårlig samvittighet. Igår kjørte vi i 5-10 min, og betalte 12,- usle kroner. Det er vel taxi og mat på matbutikkene som er billig i dette landet, alt annet er stort sett litt dyrere, men langt ifra Norgespriser.. Så vi klager absolutt ikke. 

Nå skal jeg hoppe i bikinien, ååh som jeg gleder meg nå !! ♥ 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg