Life lately

1. Happy anniversarybilde til kjæresten min. 2. Verdens nydeligste sang, dere MÅ hør den. 3. Tilbake i Norge etter Spaniatur, ute med guttene på middag på Lille Asia. 4. Guttene på byen! 5. Fant oss en strand med vakre klipper, hadde en fantastisk koselig dag sammen i Spania. 6. Min fantastiske kjæreste! Her hadde vi drikkepause på sykkelturen vår. 7. Ut på tur-aldri sur , i bikini med deilig musikk på ørene. 8. Beachlove med kjæresten. 9. Klar for romantisk date med min kjære. 10. Nye negler fra sandm, love it! 11. Meg og NTG gjengen på stranden. 12. Koser meg på stranden. 13. Trening utenfor bassenget hvor de andre svømte. 14. Strandkos med kjæreste og bok! 15. Love these glasses from Le Specs. 16. Soloppgang i Colonia De Saint Jordi. 17. Nytt gulv / nye godbiter fra ACNE. 18. Breakfastdate med min kjære. 19. Egil og Gard – flinke gulvleggere! 20. Ute med jentene på Sudøst! 21. Klar for Spania. 22. Første dag med sol og varme! 23. Hektet på Crossfireboken! 24. Beachlove sammen med Gard i Spania (ble litt feil rekkefølge på denne kollasjen, men..) 25. Fargekombinasjonen til kjøkkenet vårt! Det gledes til levering i slutten av oktober! 26. Datenight med min kjære på Lille Asia. 27. På besøk hos min kjære Helen, og klar for jentetur på byen! 28. Godjentene Malene, Helen og Martine. 29. Søndagskos på sofaen med kjæresten. 30. Innkjøp av Pure & Original kalkmaling med tips fra dere skjønninger. 31. Ny blondfarge og kortere bob. 32. På vei til trening en høstmorgen. Nå skal jeg hive meg irundt og ta siste strøk med kalkmaling i gangen, så skal jeg hjelpe Gard å legge gulv! Imorgen kommer sofaen, aaaah gleder meg! Ha en nydelig høstdag!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg