Life is better outside

Herlighet for en sommerfeeling det er i byen om dagen. Jeg blir så latterlig glad, energisk og ikke minst motivert – på alle fronter! Og det er jo som nevnt tidligere i flere poster – ingenting som slår det og komme seg ut i den deilige naturen. AH. Jeg og Levi har hatt så mange fine turer sammen siste tiden, det gleder meg! Jeg, hun og Gard var på lang tur i skogen i går! Nå er hun hos han, men i morgen kommer hun til meg igjen en tur og da skal vi ut i skogen, kos! Så godt for kropp og sjel ♥ Balanse!

Turtips :

Ta t-bana mot Frognerseteren og hopp av på Vettakollen stoppet. Gå oppover til du kommer til toppen av Vettakollen, og når du kommer ned derfra går du mot venstre og 5 minutter innover i skogen til du kommer til Båntjern. Et nydelig vann! ♥ Sett av rundt 2 timer til dette, med transport og tur! (Om du ønsker en lengre tur, fortsetter du bare nedover fra toppen av Vettakollen og på andre siden. Til slutt kommer du til det samme vannet, bare turen er mye lengre!) Superdeilig!

Ta t-bana til Sognsvann og gå rundt hele vannet. Om du ønsker en lengre tur er det bare å gå oppover i skogen langs alle de fine veiene som går oppover der.

Ta bussen ut mot Bygdøy, gå av ved Kongegården og innover veien til du kommer til skogen, der går du retning Paradisbukta, og derfra til Hukodden. Skog og deilige strender!

Jenta koser seg på toppen av Vettakollen. Så elsker hun å bade ved vannet / Båntjern.

Nå sitter jeg og jobber, og klokken 19 skal jeg ha med meg to firmaer på befaring i den nye leiligheten. Jeg må ansette noen til å gjøre jobben, og idag skal de få se hva jeg skal gjøre, og gi meg en prisantydning på arbeidet! Klem fra sommerOslo!

6 kommentarer
    1. Hei Lene,
      jeg er så fryktelig nyskjerrig på den nye leiligheten din. Du skrev for noen uker siden at du skulle skrive Finnkoden på bloggen. Når kommer den?
      Gleder meg masse til å se 🙂

    2. Søteste Levi så koselig og se bilder fra naturen.

      Anbefaler også turen rundt Sognsvann bare hver obs vedr bading er i perioder høyt bakterinhold pga
      masse fugleliv (avføring)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg