Life Happens Podcast!

Dette er så stas! Jeg har aldri vært gjest i en podcast før! Men for to uker siden var jeg og spilte inn en episode med Ane og Maria i “Life Happens Podcasten” ♥ De var så søte at de ville invitere meg til å snakke om “høstkos” og tips til hva man kan gjøre om høsten, hvordan man kan unngå å få “høst-deppen” og virkelig bare kose seg når det er kaldt og mørkere ute. Det ble en veldig koselig podcast synes jeg! Jeg hørte på den når jeg var ute og gikk i går, og folk måtte jo lure på hva jeg lo sånn av – men den er veldig lystig, og feel-good! Håper dere vil ta dere tid til å høre på den ♥

Her er to smakebiter hvor vi snakker om “shaggy rug” og om å ligge flatt på første date?? Jeg ler! Link til podcasten finner dere under! God helg fininger, håper den blir fin for dere!

Hør podcasten her (den finnes også i itunes)

5 kommentarer
    1. Hørte på dere igår i bilen, så kos, nesten så man følte man satt i stua di med deg på kjøkkenet som laget gryterett
      Du har så behagelig stemme, har du vurdert og radio program etc?

      Fin helg til deg klem

      1. ÅÅ så utrolig hyggelig Marie! Nå ble jeg kjempeglad for at du likte den 🙂 Ikke vurdert det.. 😀 Mulig jeg skal vurdere en podcast 🙂 <3

      1. Hei, her har jeg brukt en pitteliten krøllstav! 🙂 Dette er dag to med krøller, så da blir de litt slappere 🙂 Og enda finere! Klem

    2. Hei:) Jeg hørte på podcasten og ble veldig nysgjerrig på ansiktsmasken du snakket om, den som gir glød. Kan jeg spørre hvor den er fra?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg