Let’s talk lips

For det første så er jeg en lypsyl-oman, det tror jeg dere alle har fått med dere. Men, jeg er også veldig fan av farge på leppene. Jeg synes det er så fint! Alltid vært en lipstick-girl, men det har for det meste gått i nude, og litt knæsj-rød. Forrige helg våknet jeg opp, hadde masse energi, gikk morgentur med lille L, og gikk opp igjen med henne før jeg hastet meg bort til Mac. Jeg hadde så fryktelig lyst på litt forandring, litt andre farger til leppene. Jeg er fan av Mac sine leppestifter fordi jeg får de i matt, og det er det fineste jeg vet! Koste meg skikkelig med leppestift-shopping, hehe.. Og deretter gikk jeg på Joe & The Juice for å kjøpe frokost til oss. Skikkelig kose-morgen ♥ Med meg hjem ble to nye farger, og påfyll av nude leppestiften, som har vært min favoritt så lenge jeg kan huske.

three lipsticks – three looks
Processed with VSCOcam with a5 presetMyth Satin – Matte Velvet Teddy – Matte pink plaid
Processed with VSCOcam with a5 presetUten navn-1Processed with VSCOcam with a5 presetProcessed with VSCOcam with a5 presetPic 1 & 2 – Velvet teddy Pic 3 – Pink Plaid Pic 4 – Myth

Jeg må si at Velvet Teddy er min absolutte favoritt disse dager synes fargen er helt nydelig, vil helst bruke den hver dag! Anbefaler en primer under slik det ikke blir så tørt. Blir ofte det med matte leppestifter, og det er jo litt ubehagelig. Håper dette er tips dere setter pris på ♥

Love L – psst : Minner om utsalget vårt førstkommende søndag! 13-16 på Verité Aker Brygge, vis a vis Latter. Jeg selger latterlig mye klær, tror jeg har 10-12 sekker med klær, og da har jeg også gitt bort masse til Fretex ♥ Selger det meste for 50,- og noen litt dyrere ting som Proenza Schouler vesken, 2 x Alexander Wang og et par Jimmy Choo pumps som er ubrukte. Har utsalg sammen med Komikerfrue, Anette Marie A og Anja Johansen.

19 kommentarer
    1. Hei Lene! 🙂 hvilken primer bruker du under? Har ikke prøvd mac sine enda, men mange sier de er fantastiske men tørre.

      1. En jeg kjøpte på Mac, husker ikke i farten hva den heter, men en tynn liten svart sak 🙂 Bare spør i mac butikken <3

    2. Hvilken wang veske skal du selge? Og pris?
      Veldig interessert 🙂 har ikke mulighet for å komme meg til Oslo.

    3. Hei LenePene!
      Har hørt så mye skryt av Mac-leppestiftene, og de har jo mange nydelige farger, så jeg kjøpte meg to, men ble såå skuffet? Bruker vanligvis YSL sine, og man kan tyyydelig merke forskjell! Mac-leppestiftene har en slik lukt og smak som man også finner i billigleppestifter, som H&M sine, og dessuten smitter den jo helt sykt av når man drikker fra kopper osv, noe jeg ikke er vant til med bla. YSL! Oooog føler jeg må påføre veldig ofte i forhold til de jeg har brukt før. Hva synes du om dette?

      1. ÅÅ? :-/ Hmm, jeg synes de har god lukt jeg, og synes ikke de smaker noe 😀 Haha, men det er vel forskjellig fra person til person tenker jeg 🙂 Men ja, de smitter av litt 🙂 Nå har ikke jeg brukt såå mye YSL, men litt. Fornøyd med de og, men det er noe spesielt med Mac leppestiftene som jeg liker bedre 😀

    4. DU MÅ SLUTTE Å BRUKE MAC-SMINKE… DE TESTER PÅ DYR

      jeg har alltid likt det selv, elsker leppestiftene og alt de har.. men de er dessverre en av de som tester på dyr. vær så snill Lene Orvik ikke reklamer for denne sminken. bare google litt rundt så finner du info.

      BOIKOTT MAC COSMETICS !!

    5. Heisann! Jeg lurer på om du vil lage en sminkevideo snart? Synest du ser utrolig fresh ut på alle bilder, og føler selv jeg trenger noen nye tips til gode produkter osv 🙂 jeg er inne i en dårlig sminkeperiode, hehe. Og forresten, herlighet for en fin hund dere har fått <3

    6. Enig med Lillian over. Ikke reklamer for produkt som tester på dyr!!!!! Du som har såpass mye påvirkningskraft i hva folk kjøper, og som fronter deg som dyrevenn burde virkelig være med på å sette dette mer i fokus hos folk når de kjøper kosmetikk…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg