Let’s start over

Jeg vet at jeg har et ansvar, dere forventer at jeg leverer hver eneste dag, noen forventer mer enn andre, mens andre forstår bedre enn andre igjen. Noen ønsker innlegg om det, mens andre ønsker noe annet, alle er forskjellige og dermed er det ikke alltid like lett å gjøre absolutt alle fornøyd, men jeg prøver mitt beste hver eneste dag. Fikk noen kommentarer på forrige innlegg, som fikk meg til å tenke litt. Jeg setter veldig pris på tilbakemeldinger som er konstruktive, og de tar jeg til meg- selv om jeg også føler for å forsvare meg selv litt av og til også. Noen ganger er tilbakemeldingene også litt urettferdige, så det kan være noe å tenke over for dere også. Noen av dere tror at det jeg gjør hver dag, er å skrive to blogginnlegg, samt ta bilder. Men det er langt ifra alt jeg gjør hver dag, og derfor tror jeg noen av dere forventer litt for mye av meg også. Men for all del, jeg vet at ting kan bli bedre. Alle kan jo bli bedre på ting her i livet. Men som i alle andre sammenhenger kan man føle seg litt uinspirert, lite kreativ, og det skjer også med meg. Det er ofte vanskelig å komme med to interessante innlegg hver dag, hver uke. Jeg klager ikke, misforstå meg riktig. Jeg er kjempe takknemlig for at dere følger meg, og jeg vil- vil- vil levere til alle sine forventninger. I tillegg er det en litt vanskelig periode nå, spesielt nå som det er så mørkt ute. Jeg jobber jo som de fleste andre mennesker hver eneste dag, enten er jeg på kontoret hele dagen, eller så er jeg ute i møter eller lignende. Da er jeg på farten, og opptatt fra morgen til jeg kommer hjem om ettermiddag / kveld. Vanskelig å få presset inn tid til og alltid være kreativ, og levere til deres forventninger. I tillegg er er lyset en utfordring, mørkt når jeg går på jobb, og mørkt nå jeg kommer hjem. Selv synes jeg ikke det blir så veldig inspirerende bilder om man skal ta de innendørs etter det har blitt mørkt, men det er jo meg.Så da blir det litt tomt innhold da, for jeg må bruke lyset når jeg har det, og da er jeg som oftest på farten, eller på kontoret. Begrenset hvor mye man får gjort da. Tar til meg konstruktiv kritikk, jeg vil jo bare bli bedre. Og av og til sitter man kanskje litt fast. Men da er det jo bra at jeg har dere til å minne meg på det! Jeg har selv følt på at jeg mangler motivasjon og idéer til å lage inspirerende nok innlegg, men jeg prøver, det lover jeg ♥ Så – la oss begynne med blanke ark? Jeg trenger deres ønsker til å bygge videre på bloggen. Og da vil jeg ha spesifikke, ønsker om innhold og innlegg. Denne bloggen handler allerede mye om mote, antrekk og den slags, og det kommer den til og gjøre fremover. Noe jeg håper dere vil? Ellers prøver jeg å være flink og skrive / ta bilder om hverdagslige ting, interiør.. Mat har jeg blitt dårligere på, men det er fordi det nesten ikke er tid til å lage matretter som inspirerer. Og sånn er det jo bare. Men hva mangler? Håper dere vil hjelpe og komme med deres ønsker om hva denne bloggen skal omhandle, og hva dere ønsker mer av / mindre av, så skal jeg være flink å gjøre det beste ut av det ♥ For jeg er jo en gladjente, og jeg vil jo gjerne at bloggen min skal fortsette å være et sted hvor dere ønsker å klikke dere inn, og hvor forhåpentligvis humøret kan smitte over på dere!

LOVE

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg