Let’s just take a moment

Ladies – jeg må bare vise dere min absolutt favoritt om dagen. Den er så SPOT ON! Jeg leeeer!

Denne har så stor underholdningsverdi! For det første fordi den treffer – eller, ja jeg føler meg i hvertfall truffet – og har ingen problemer med å innrømme det! OG fordi dette er noe de fleste kan relatere seg til i dagens.. La meg kalle det “sosiale medier” samfunn. Am I right? Denne fikk jeg tilsendt i innboksen på instagram av Ana, venninnen min for en stund tilbake med følgende kommentar ; ” HAHAHA der lo ej høgt! Visste ikkje at du hadde blitt filma?” (THANKS, btw ANA) Hehehe. Jeg følte meg truffet, så den gikk rett hjem. Som alltid.

YES. Der har dere vår humor. Og vi er vel ikke de eneste som har den interne humoren der. Jeg elsker når jentene tagger meg i poster som passer meg perfekt- og jeg elsker å tagge de i poster tilbake. Sånt er så morsomt. Viktig og ikke ta seg selv høytidelig og faktisk sette litt lys på hvor håpløse vi er i blant! HUMOR, er noe av det viktigste for meg!

Vi jenter er jo virkelig noe for oss selv. Noen av gutta går faktisk under samme kam også. Faktisk! Ikke alle. Og ikke på samme måte. Det er jo bare litt skjønt når de blir sjalu, synes nå jeg da. Det viser jo bare at de bryr seg. Guttene er enkle i forhold til oss, og tenker ikke på samme måte alltid. Og de slipper oftere unna sånne “dramatiske” jenteting! Om de smeller på en likes på en fin dame så er det som regel ikke noe mer enn det. Mens vi tolker det helt annerledes, hehehehe. Sosiale medier kan rett og slett være litt giftig i blant.

Vi jenter er så typiske jenter! Vi sniker, vi stalker, vi liker bilder som vi ABSOLUTT IKKE skal like (når vi tilfeldigvis kommer borti mens vi sniker, ops!….) Vi overanalyserer, vi ser for oss et scenario som kanskje ikke eksisterer. Vi er rett og slett håpløse! Noen som kjenner seg igjen eller? Neeei?

Er vel ingen av oss som har stalket noen vi liker, er det vel? Er vel absolutt ingen som har sett over hvem han følger, og hvem han følger tilbake og hvem han trykker likes på og får likes tilbake av? Neeeeeeeei, det kan jeg aldri tenke meg! Og vi har IHVERTFALL ikke stalket den nye dama til han vi datet, eller var sammen med. NOPE! Not quilty! Hehe. Vel, det er vel en del av å være et nyskjerrig menneske, et menneske med følelser. Jeg vet at når jeg reagerer på noe, eller blir sint – så er det innerst inne bare fordi jeg er sårbar og føler på ting som plager meg. Og det er det ikke noe galt i å innrømme. Jeg har lært utrolig mye det siste året når det kommer til sånne ting, mitt reaksjonsmønster, hvorfor jeg reagerer sånn når jeg egentlig føler sånn osv, og det er faktisk ganske fascinerende. Å lære seg selv og kjenne litt og litt ekstra for hver dag.

Livet er en lære!

14 kommentarer
    1. Hei! Har ingenting med innlegget å gjøre… Men hvordan får du de “glitter-effektene” på instagram, som du har på din instastorie? 🙂

    2. Hei du! Hvor fikk du tak i de lysene du bruker på den julegenseren din? Skulle gjerne fått tak i så små selv!

    3. Ha ha, spot on! Kjenner meg godt igjen tror vi skal prøve å tenke at disse mennene noen ganger er så enkle og gode til sinns at dette tenker de ikke på som noe problem i det hele tatt. Hadde bare vi damer også kunne vært så enkle i tankegangen litt oftere hadde man unngått mange misforståelser og ikke minst sjalusi

      1. 😀 Mihii – den er superfunny!! <3 Det finnes maaaassevis av sånne gøye videoer av de to der 😀

    4. Off.. hehe. Jeg må innrømme at jeg er en veldig sjalu person. Helt forferdelig. Det er slitsomt for de jeg har vært sammen med, men så mye verre for meg selv. Det er faktisk såpass ille for meg at jeg har funnet ut at jeg har det best alene. Men jeg ser humoren i den videoen, og det er nok mange som kjenner seg igjen i det du skriver hehe

      1. Nei men uff! <3 Men dette må du finne ut av! Ha tro på deg selv, finn din indre selvsikkerhet med den du møter neste gang. Trust er alt i et forhold <3 Håper du finner ut av det 🙂 <3

    5. HAHAHA nå lo jeg godt! gjør vell ikke sånt jeg vel, neidaaaaaa! hehehe! makan, det kan ta litt over noen ganger ass! konge innlegg Lene <3 og fortsatt god førjulstid fine deg, håper du klarer å stresse ned! stor klem

      1. Hehe.. Vi er så skyldige hele gjengen 😀 Knis!! Goood førjulstid til deg også!! <3 🙂 Stooor klem!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg