Let’s get tanned

Processed with VSCO with s2 presetProcessed with VSCO with s2 presetYES, som dere vet fra før, er selvbruningen fra Vita Liberata min absolutte favoritt. Ingen over, ingen ved siden av, så enkelt! Nå har jeg altså vært hvit så lenge, at det var på høy tid med litt farge på kroppen. Liksom gått litt i glemmeboken midt opp i all denne flyttingen, men så digg med tanned skin igjen, rart hvor fresh man føler seg når man er litt brunere! I tillegg så er det veldig enkelt og kjapt å brune seg med Vita Liberata produktene.

Processed with VSCO with s2 presetProcessed with VSCO with s2 preset1 • Jeg bruker Rich Face til ansikt, denne smører man bare på som en vanlig fuktighetskrem. Et tips kan være å smøre litt nedover halsen også, slik man ikke får kant!

2 • Til kroppen bruker jeg Dark Mousse, synes denne gir en dyp og fin brunfarge, som ikke blir orange i det hele tatt. Påføringen skjer med en påføringshanske, og denne er alfa omega for å lykkes! Gni godt på alle områder, og være nøyaktig slik du ikke får flekker, streker etc. Heldigvis er moussen brun fra før, så du ser hvor du har smurt og ikke. Jeg pleier å smøre meg to ganger, først en runde på hele kroppen og deretter en til.

Processed with VSCO with s2 preset• Solpudderet elsker jeg! Det har vært min favoritt lenge. Naturlig og fint, og ser ikke orange / gult ut på huden. Finnes i to nyanser. Superfint å ha litt i pannen, samt på kinnbeina ♥

IMG_5862 Processed with VSCO with s2 presetIdag og imorgen får dere 30 % på gavesettet fra Vita Liberata – og 20 % på solpudderet fra Trystal Minerals!

Gavesett med Mousse, Rich Face og påføringshanske • Trystal Minerals solpudder

God søndag ♥

3 kommentarer
    1. Ser veldig fint og naturlig ut:) Denne gang har jeg et spørsmål om noe annet.Hvor har dere kjøpt den kule betong benken? Sett så mye på nettet,men finner den ikke.Håper på svar:)

      1. Hei! Den er fra Møbler24, eller hagemøbler24, husker ikke helt siden 🙂 Er et utemøbel med andre ord, hehe 😀

    2. Hva gjør du med hendene dine? Påfører du mousse der og?
      Syntes det er så stygt når man får et skille ved håndleddene og kritt hvite hender.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg