Let’s do some workout

Processed with VSCO with s2 presetProcessed with VSCO with s2 presetSom dere vet har Lenemor har endelig kommet seg ordentlig i gang med treningen igjen etter stress med leilighet og lille valpebebi ♥ Er inne i min 3/4 uke nå, og er så godt! I programmet mitt gjør jeg mange øvelser med strikk på treningsstudio, og har massevis av trenings-strikker her hjemme også, perfekt å bruke til øvelser når man ikke får tid til å dra på treningsstudio en dag, eller er et sted hvor man ikke har treningsstudio. Får gjort gode øvelser med strikker altså.

Først og fremst må jeg starte med å dele den kuleste treningssangen, den må dere plugge i ørene, Espen som tipset meg om denne og siden har den gått på repeat : Charles Perry – Stranger To Love (Tiesto Remix)

Min favoritt elsk-hat øvelse (som dere kanskje har sett på snapchat : leneorvik) er Fire Hydrant, med strikk. Altså AUCH! Det er rumpe-øvelsen sin det. Gjør den noen ganger i uken så skal dere jaggu se forskjell! Og for å ta den trenger dere følgende :

· En yoga matte / matte (får vondt i knærne visst ikke)
· Trenings-strikker (jeg har fra Levity og de kommer i tre ulike motstander, så her kan man begynne litt “slakkere” og øke på med strammere når man er klar for det)

Processed with VSCO with s2 presetHow to do it :

· Ta strikken over knærne

Processed with VSCO with s2 preset· Still deg på alle fire (jadda)
· Også begynner du med det ene benet, beveger det utover og oppover (som en guttehund som skal tisse, yep – I know, looks corny – søk på det på youtube om du synes jeg forklarer dårlig, hehe) Ned igjen, og ut igjen, ned igjen og ut igjen, pass på å ta beinet høyt nok opp slik at dere kjenner det GODT i rumpa, deretter kan dere gjøre :
· 30 stk på hver fot, så 25, så 20, så 15, så 10. Da kan jeg love dere at det svir, spesielt med den strammeste strikken, altså… Elsk-hat! Men veldig effektiv!

Processed with VSCO with s2 presetProcessed with VSCO with s2 presetBeinet skal enda høyere opp enn dette altså!

· Den søte lille Foam Rolleren er liten og lett, og enkel å ha med i treningsbagen. Perfekt til å massere musklaturen, eller bruke den til diverse styrkeøvelser

Yogamatte her3 Levity Minibands herMini Foam Roller her – jeg har en GLADNYHET til dere. Jeg har fått lov til å dele ut en rabattkode som gir hele -50% på alle produkter fra Levity, som er perfekte å bruke til hjemmetrening. Bruk kode gxm133 – for å benytte deg av -50%

Processed with VSCO with s2 presetProcessed with VSCO with s2 presetProcessed with VSCO with s2 presetSko – tights (denne er på -40% nå) – jakke – treningsbh – treningstopp – og verdens beste proteinbar. Den ER så god. Hekta 

Nå har vi fått besøk av broren til Gard i noen dager, så i kveld skal vi kose oss med god middag. For en gangs skyld forhåpentligvis før klokken 23, hehe. Liksom blitt fast rutine det nå føles det som! Jeg har vært og handlet inn litt interiør idag også, og skal styre litt her hjemme. Fant så mye fint fra Menu! Et av mine favorittmerker. Men! Jeg har et spm : Hvor kan jeg få tak i falsk Eføy som henger utenom på Ikea (de var utsolgt..) Må ha mye, så orker ikke kjøpe ekte, må bytte ut så ofte da, hehe..

16 kommentarer
    1. Et tips til grønn plante som henger, er “pletter i luften” (tror den kan ha flere navn, hehe). Holder seg leeeenge, og jeg syns den er en veldig din variant til vanlig eføy. Min er ekte da, men jeg dreper alt av blomster, men denne skal helst tørke ut mellom vanning – perfekt 🙂

    2. Så gøy med nytt design! 😀 Men det var vanskelig å lese teksten, siden den er så lys 😮

    3. Jaa, skriften var kjempevanskelig å lese, klarte ikke lese innlegget 🙁 Skriften i kommentarfeltet var mye bedre, men her nå når jeg skriver kommentar ser jeg så vidt hva jeg skriver :s

    4. Hei! Var veldig vanskelig å lese skriften! Gikk fint på ipad, men på datamaskin var det veeldig vanskelig 🙁

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg