Let´s deal

Nå har vi vært ute på en runde med lunsj, og tittet i butikker. Helgen skal nytes sammen med gode venner. . Ikveld blir det hjemmelaget sushi og vin! Koskoskos. Men først må jeg bare tipse dere om fantastiske Let’s deal! Det er ett genialt konsept, som tilbyr deg mye bra til en billig penge. Jeg får tilbud på mail fra disse hver eneste dag, og de har så mye bra dealer. Idag har jeg selv kjøpt denne dealen.  Kjøpte ett gavekort på 400,- hos Bubbleroom.no og betalte kun 160,- for det! Dvs -60% rabatt! Altså, klikket hjem en nydelig kjole til en verdi av 400,- som jeg kun betalte 160,- for. Gleder meg til å bruke denne i sommer, med belte i livet, sandaler og lange lokker . .  ♥ I tillegg til dette dukker det stadig vekk opp andre gode dealer. Både spabehandlinger, 3 retters middager, sushi, tannundersøkelse osv  -til meget gode priser. For å se flere dealer kan dere klikke dere inn her. Eneste man trenger å gjøre for å benytte seg av disse gode dealene, er å legge inn mailadresse og byen man bor i – så får man tilbudene på mail hver dag. Ønsker man ikke tilbud lengre, er det bare å melde seg av. Man kjøper da dealen, og legger inn kortopplysninger, men beløpet blir kun reservert – når du har motatt kupongen på mail – trekkes beløpet. Du kan registrere deg hos Let´s deal ved å klikke inn her. Noen som er like fan av dette som meg? GOD HELG fininger, you ROCK!  ♥ (Annonse)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg