LET (it) GO

God mandagskveld ♥ Lurer litt på om noen av dere har begynt å selge ting og tang på letgo appen jeg skrev om for en stund tilbake? Det er jo veldig lettvint, er dere ikke enige? Jeg fikk solgt massevis jeg, og det tok meg ikke lang tid å legge ut det jeg gjorde. Gøy! Det gjør det litt lettere og kvitte seg med småting eller store ting innimellom. Enkelt og greit!

15224600_10158314525290355_1066400805_oIdag har jeg lagt ut det superfine “Hay Strap Mirror” 50 cm i diameter. Det er så kult, men jeg har ikke fått hengt det opp siden jeg malte veggene i den rustfargen, for jeg synes den litt kalde gråfargen krasjer. Så med tungt hjerte selger jeg det videre ♥

15271184_10158314525155355_1047994181_o15271583_10158314525120355_340036412_o

Vil du se hva jeg selger?
1. Last ned appen letgo på telefonen din her.
2. Når du vil finne min profil, klikker du på denne linken
2. Om du er interessert i noe, kan du starte en samtale med meg inne i appen, så blir vi enig der om betalingsmåte, frakt eller ikke osv.

Det er veldig enkelt å selge noe selv også, det er bare å registrere seg, legge ut bilde og legge til detaljer!

Nå skal jeg på kosekveld og kveldsmat til Maria sammen med Henriette, gleder meg til jentetid ♥

 

 

9 kommentarer
    1. Ååh ja, husker du skrev om den. Er jo så lettvint, men har du prøvd Tise? Det er også en slik app, last ned den og prøv 🙂
      Kos deg med jentene, ha en fin kveld videre <3

        1. Alt går bare fint her, har vært en hektisk måned, men klager absolutt ikke. Nå begynner vi på Desember og den måneden skal bare nytes, gjøre masse juleting og bare nyteee! Koser meg og har det veldig fint. Håper alt står bra til med deg også <3

    2. Hvilken størrelse har du i kjolen (om det er lov å spørre om)? Har den samme selv, men sliter litt med å bruke den da den nesten sklir over rumpa dersom jeg løfter armene… Haha <3

    3. Så utrulig fin kjole! Virkelig kledelig 🙂 Prøver å finne den på zara sine heimesider uten hell. Du har vel ikkje tilfeldigvis en link du kan dele?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg