Letgo

GOD MANDAG! ♥ En herlig helg er over, og nå er det full rulle med hverdag. Idag har jeg hjemmekontor, siden jeg må begynne på regnskapet mitt. Synes det er bedre å jobbe hjemmefra da, det er så mye papirer, og kvitteringer – så da har jeg litt mer kontroll enn om jeg skal dra med alt til kontoret.

Tusen tusen takk til alle som kom på pop up shopen i går! Det ble jo en supersuksess, kjekt å se dere der ♥ Jeg fikk nesten solgt alt og det jeg ikke solgte, venter jeg med til neste pop up! I mellomtiden har jeg bestemt meg for å selge litt interiør-ting (for å rydde litt opp i hyllene her hjemme) og litt vesker som jeg ikke ville ha med på pop up´en i går!

Jeg har benyttet meg av en utrolig smart, og effektiv ny app som jeg elsker allerede. Aldri vært lettere og lagt ut ting for salgs spør du meg. Var rett og slett gjort på 1-2-3. Tror ikke jeg brukte mer enn 5 minutter på å legge disse produktene ut. Litt ekstra tid med bildetaking selsvagt, men det er digg at det ikke er ett ork kjenner jeg, alt kan gjøres på en effektiv måte, noe som bidrar til at man faktisk orker.

15101956_10158246795285355_2014887472_o15045243_10158246795270355_1087626808_o

Vil du se hva jeg selger? 
1. Last ned appen letgo på telefonen din her.
2. Når du vil finne min profil, klikker du på denne linken
2. Om du er interessert i noe, kan du starte en samtale med meg inne i appen, så blir vi enig der om betalingsmåte, frakt eller ikke osv.

Jeg kommer til å selge tingene mine der fremover også, så om det er noe dere vil kjøpe, kan dere jo skrive til meg der inne, så kan jeg vurdere om det er noe jeg vil selge ♥

Sånn ser appen ut. Veldig fin og oversiktlig!

PicMonkey Collage-3
Veldig enkelt om dere vil selge ting selv også inne på appen. Det er bare å laste den ned, registrere seg, og legge ut i bilder av det man ønsker å selge, rett fra mobilen.

Håper dere finner noe dere liker, og for all del – rop ut (inne i appen helst) om det er noe dere lurer på ♥

Suss og god mandags kveld videre til alle dere!

9 kommentarer
    1. Hei! Så mye fint du selger Trykket på linken og måtte taste inn tlfnr mitt fikk en link på tlf, koster dette noe?

      1. Hei, måtte du det? Hmm, nei tror ikke det skal koste noe? Jeg har ikke måttet legge inn telefon nr. Det står opplyst om det koster, det er man pliktet til! 🙂

    2. Hei! Jeg lurer på om det er en liten sjanse for at jeg kan få kjøpe den oransje dressen av deg? 🙂 ble totalt forelsket i den når jeg så den på Instagram, løp til tatler for å kjøpe den fordi jeg leste at du kjøpte den “i går” og ikke “i vår”.. Surrejente ja. Jeg har lett overalt på nett og finner den ikke. Og den hadde passet så perfekt til forskjellige ting jeg skal fremover. Om det er en sjans, så blir jeg så glad!! *krysserfingre* <3

      1. Hei! <3 Så søt du er. Den kommer jeg dessverre ikke til å kjøpe :-/ Innshill! Elsker den! 🙂 Finnes den ikke på nett da tro? 🙂

        1. Skjønner det <3 da har jeg spurt! Hihi. Jeg finner den ingen steder på nett, begynner å bli gal 🙁 🙁

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg