Leserspørsmål

Kan du legge ut litt bilder fra barndommen din ? Hadde vert utrolig kjekt å sett!


Her var jeg ca 2 år..


Pyntet meg da, vet dere.


Jeg og brødrene mine på Telnes, i Bodø hvor vi har hytte.

Jeg bare måtte legge med dette bildet. Se så langt og fint håret mitt var. AAH…

Desverre så fant jeg ut at jeg skulle klippe av meg alt! Uff, som jeg angret. Jeg gråt i flere uker etterpå.Tenk hadde jeg hatt dette håret nå, goodbye hairextenions. Jeg skal spare!

Igår satt jeg i flere timer å så på bilder fra barndommen, jeg har så utrolig mange gode minner. En trygg, og god barndom. Heldig er jeg!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg